Verzenden & retourneren

retourneren

Op deze pagina vind je alle informatie en meest gestelde vragen over de verzending en het retourneren van een product.

Levertijden, nabestellen en voorraden

– De levertijd van een product kan verschillen en is zichtbaar op de individuele productpagina.

– Nabestellen betekent dat er nog een beperkt aantal of geen producten meer op voorraad zijn, maar dat deze wel nabesteld kunnen worden. In dat geval geldt er een langere levertijd.

– Op voorraad betekent dat wij het product die je geselecteerd hebt direct op voorraad hebben in de webshop. Wanneer je een dergelijk product bestelt op werkdagen vóór 17:00 uur zullen wij je bestelling uiterlijk de volgende dag ter verzending aanbieding. In de meeste gevallen heb jij je bestelling dan de dag erna al in huis.

Indien je iets besteld hebt met een levertijd zal je bestelling bij je aangeboden worden binnen de aangegeven levertijd, let wel onze levertijden staan altijd in werkdagen. Wanneer levertijden onverhoopt oplopen, word je hiervan altijd per e-mail op de hoogte gesteld.

Heb je meerdere artikelen besteld met verschillende levertijden, dan zullen wij deze, indien mogelijk, in één pakket bij je laten bezorgen. De levertijd van je totale bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Ondanks dat we de grootst mogelijke zorg aan jouw bestelling besteden, kan het zijn dat je toch niet helemaal blij bent. Neem in dat geval contact met ons op per e-mail of via het contactformulier op deze site.

Herroeping

Je hebt nadat je je complete bestelling van ons hebt ontvangen 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Dat betekent dat je nadat je je complete bestelling van ons hebt ontvangen je 14 dagen de tijd hebt om te herroepen. Na het herroepen van je bestelling heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling naar ons terug te sturen. 
Wil je gebruik maken van jouw herroepingsrecht, dan kun je dit eenvoudig doen door het formulier op deze pagina in te vullen, we sturen je dan een retourformulier. Indien gewenst, nemen we contact met je op.

Kan ik elk product retourneren?

Je kunt niet alle producten retourneren. Producten die op jouw verzoek op maat gemaakt zijn, kunnen helaas niet worden geretourneerd en zijn dus uitgesloten van het herroepingsrecht. Dit komt doordat het product volgens jouw specifieke wensen is gemaakt en normaal gesproken niet in ons assortiment zit of is samen te stellen.
Is er iets mis met jouw op maat gemaakte product, dan lossen we dat natuurlijk gewoon op. Neem in dat geval even contact met ons op via het contactformulier.

Is retourneren gratis?

De verzendkosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening.

Retour aanmelden

Retourmelding annuleren?

Heb je je bedacht en wil je jouw retourmelding annuleren? Geen probleem! Indien je je bedenkt vinden we het wel fijn dat je dit even aan ons laat weten.

Is mijn retour al ontvangen?

Zodra we jouw retourzending ontvangen, laten we je dit weten via een mailtje.

Hoe lang duurt het voor mijn retour is verwerkt?

We streven er naar om jouw retour zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen te verwerken. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug. We houden je via e-mail op de hoogte van de status van jouw retour.

LET OP: Voor producten die door eigen toedoen zijn beschadigd en aan ons zijn geretourneerd, zullen we de kosten daarvoor in rekening brengen.

Volg jij ons al?

Volg ons op Pinterest voor de laatste updates!